تصویر لودکننده

بازتاب ادوار مختلف نمایشگاه قرآن در دوره سی‌اُم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، دومین نشست خبری سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن امروز هشتم فروردین‌ماه با حضور علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران بخش‌ها و کمیته‌های مختلف نمایشگاه قرآن برگزار شد.

توسعه کمی نمایشگاه قرآن
علیرضا معاف در ابتدای این نشست خبری با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن بزرگترین نمایشگاه دینی در کشور و جهان اسلام است گفت: همانطور که قول داده بودیم، این نمایشگاه نسبت به سال قبل توسعه کمی و کیفی بسیار خوبی دارد. وعده‌هایی که مبنی بر توسعه کمی ۵۰ درصدی نمایشگاه داده شده حتی در سطح بالاتری محقق شد.

وی افزود: در این دوره شاهد تقویت بخش بین‌الملل خواهیم بود، اتفاقات خوبی با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افتاده و مهمانانی از مسئولان یا اساتید قرآنی کشورهای اسلامی از آسیا، آفریقا، اروپا و … را خواهیم داشت.

رویکردهای نمایشگاه سی‌اُم
معاف بیان کرد: رویکرد دیگری که وعده داده شده بود، اولویت دادن به دهه هشتادی و دهه نودی‌ها بود، این کار در چینش و مهندسی و طراحی نمایشگاه خود را نشان داده است. در بخش نوجوان یا دهه هشتادی‌ها تمرکز بر بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی است. بخش کودک که با عنوان «باغ آیات» شناخته خواهد شد نیز توسعه سه برابری نسبت به سال قبل پیدا کرده است. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های نمایشگاه قرآن بخش کودک باشد که بسیار جذاب، دلبرانه و خواستنی طراحی شده است.

رئیس سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن با اشاره به راه‌اندازی پویش جلسات خانگی قرآن یا ستاره‌های زمینی تصریح کرد:‌ بخش خانواده و سبک زندگی دینی که عنوان «دختران رحمت خداوند» به آن داده شده است ویژه بانوان و دختران و مباحث حوزه خانواده و زنان است. در ارتباط با بحث خانواده و توجه به مسائل روز بخش مشاوره‌های قرآن‌بنیان در نظر گرفته شده است، این بخش امسال با افزایش سه برابری همراه بود و یکی از بخش‌های مهم و کلیدی و راهبردی نمایشگاه بین‌المللی قرآن خواهد بود. در این بخش مشاوره در ۱۱ حوزه زیستی، رفتاری و عملکردی به مردم مشورت داده خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
eskandari
مطالب: 15

یک پاسخ ارائه کنید